Gratis verzending al vanaf € 40,00 & voor 23:59 uur besteld, morgen in huis.
Onze pakketten verzenden we via PostNL. PostNL levert op werkdagen van 9.00 uur tot 21.30 uur en op zaterdagen van 9.00 tot 18.00 uur. 98% van de bestellingen wordt binnen 24 uur bij onze klanten in Nederland en België afgeleverd mits de bestelling op zondag t/m vrijdag gedaan wordt en voor 23:59 uur (zondags voor 23:00 uur) door ons ontvangen is. Bestellingen die op zaterdag gedaan worden, worden op zondag verwerkt en doorgaans op maandag al geleverd. Heeft uw bestelling een waarde van minder dan € 40,00, dan berekenen wij een kleine bijdrage in de verzendkosten van € 3,95. Hiernaast hanteren we een minimaal orderbedrag van € 10,00 (excl. verzendkosten).
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen met bijvoorbeeld TENA Men producten onder de € 40,00 rekenen wij een bijdrage van € 3,95 per bestelling voor afleveradressen in Nederland. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling.
Alleen huisadres
Hulpmiddelonline.nl verstuurt producten zo discreet als mogelijk en nooit bij de buren. Discretie vinden wij wat dit betreft belangrijk. Wij willen dus zeker weten dat een pakket wordt bezorgd bij degene die het heeft besteld. U hoeft dus niet bang te zijn dat iemand anders dan u het in ontvangst neemt.
Niet thuis
Wanneer u bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent dan gaat het pakket met bijvoorbeeld het incontinentiemateriaal naar een PostNL afhaallocatie dicht in de buurt.
Ook krijgt u na een mislukte bezorgpoging een e-mail met daarin de mogelijkheid om een ander adres te kiezen voor bezorging. U heeft tot 22.00 uur de mogelijkheid om dit te doen.
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet heb opgehaald bij het afhaalpunt?
Als u de bestelling bij een PostNL afhaalpunt laat bezorgen of als uw pakket naar een afhaalpunt gaat doordat u niet thuis was toen PostNL het wilde bezorgen, dan kunt u het pakketje binnen één week ophalen. Daarna gaat het pakket automatisch retour. Dit ziet u dan als status bij de Track & Trace informatie. Wanneer wij het pakket retour hebben gekregen, crediteren wij de producten en worden er € 6,95 administratie-/ verzendkostenkosten in rekening gebracht. Indien het pakket opnieuw verzonden moet worden berekenen we € 6,95 als bijdrage aan de extra kosten. Dit doen we ook als een pakket retour gezonden wordt doordat er een foutief adres ingevoerd is.
Let op: wij ontvangen geen bericht van PostNL wanneer het pakket retour gaat, dus houdt uw Track & Trace zelf daarom a.u.b. goed in de gaten. Als u vragen heeft over de retourzending, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Verzenden naar België en Duitsland
De verzendkosten voor het versturen van een pakketje naar Duitsland en België zijn € 5,95 en voor bestellingen vanaf € 50,00 is dit gratis.
Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?
‘s Avonds wanneer uw bestelling door ons aan PostNL wordt meegegeven, sturen wij u per mail een Track & Trace link. Dat is een linkje waarmee u uw bestelling kunt volgen. Wanneer u erop klikt, wordt u doorgeleid naar een pagina van PostNL waar staat waar uw pakket op dat moment is en wanneer het bij u wordt bezorgd. Zo weet u altijd wanneer u thuis moet zijn om het in ontvangst te nemen.
Retourneren
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Indien u na de periode van 14 dagen producten retour stuurt, vergoeden wij alleen de producten minus een gedeelte van de door ons gemaakte (verzend)kosten (€ 6,95). Indien u zelf bij een bestelling < € 40,00 verzendkosten betaald heeft, vergoeden we ook alleen de waarde van de producten.
Ten aanzien van een eventueel berekende korting op artikelen geld dat indien hier een minimaal aantal voor besteld moest worden, de korting vervalt op het moment dat u een gedeelte van de bestelling retourneerd en daarmee onder het minimaal aantal artikelen komt dat nodig was voor de berekende korting.
Voor het melden van een retour kunt u telefonisch contact met ons opnemen of u kunt een mail sturen. Vermeld daarbij s.v.p. het ordernummer (ORD....) en eventueel de reden voor het retour sturen. Dit laatste is niet verplicht maar wordt wel door ons gewaardeerd zodat we hier wellicht van kunnen leren.
Bij het retour sturen van een pakket dient altijd een pakbon aanwezig te zijn zodat wij kunnen zien waar het pakket vandaan komt.