Herhaalservice

Altijd op tijd uw producten in huis?

Wanneer u te maken heeft met incontinentie/ urineverlies is natuurlijk niets vervelender dan net te laat incontinentiemateriaal ontvangen. Dit kan komen doordat u vergeet het tijdig te bestellen, door een vertraging bij de post of bijvoorbeeld doordat een product net even uitverkocht is. Erg onhandig natuurlijk. Om dit te voorkomen bieden wij de "herhaalservice" aan. Hiermee ontvangt u periodiek uw materiaal thuis bezorgd zonder dat u hiervoor iets hoeft te doen. 

 

Wat krijgt u precies;

  • Automatisch periodiek uw materiaal in huis. U kiest zelf wanneer en hoe vaak we het laten bezorgen. Dit kan bijvoorbeeld elke 4 weken of elke 8 weken zijn. In overleg is alles mogelijk.
  • Beste prijs garantie op alle producten; indien hetzelfde product elders per abuis goedkoper is, betalen we het verschil terug. 
  • Uitsluitend producten met een Nederlandse en originele verpakking
  • Indien gewenst bellen/ mailen we u van te voren nog om te controleren of u inderdaad nieuw materiaal nodig heeft.

    Condities:

  • Geen minimale looptijd. Indien u geen gebruik meer wilt maken van de herhaalservice kunt u dit altijd aangeven. Wij hanteren geen opzegtermijn.
  • Producten aanpassen kan altijd (tot 2 dagen voor levering)
  • Betaling kan gemakkelijk via de website met IDeal of een creditcard of middels een normale overschrijving. U ontvangt altijd eerst een bevestiging met daarbij de factuur. Wij hanteren daarbij een betalingstermijn van 14 dagen.

Dus; maakt u ook regelmatig gebruik van bijvoorbeeld TENA Men of TENA Lady artikelen, neem gerust contact met ons op om de herhaalservice in te stellen!

 

Aanmelden? 

Aanmelden voor de herhaalservice kan eenvoudig online bij het doen van een bestelling of door ons te bellen op nummer 085 77 33 77 2. Wij nemen dan uw gegevens door en spreken met u af hoe vaak u uw materiaal wilt ontvangen. U kunt ook ons ook een kort bericht sturen waarna wij u zullen bellen of mailen om het één en ander kort te sluiten.