Algemene vragen
Gebruik het contactformulier op deze pagina om per mail contact met ons op te nemen. Berichten worden standaard binnen 2 uur beantwoord. Liever telefonisch contact? U kunt ons dagelijks tussen 08:00 uur en 20:00 uur bereiken. We helpen u natuurlijk graag!
Ons telefoonnummer is: 085 77 33 77 2
U kunt ons ook via whatsapp bereiken: ons mobiele nummer hiervoor is: 06 111 0 111 7
Vragen over een bestelling
Indien u of iemand in uw omgeving te maken heeft met urineverlies en u vragen heeft over uw bestelling kunt u deze het beste stellen via onze "ticket service" in uw account. Op deze manier zien wij gelijk al uw gegevens waardoor we vragen sneller en beter kunnen beantwoorden.
Klik hier om in te loggen.
Veel gestelde vragen
Wat betekent de "niet goed, geld terug garantie"?
Onze eerste doelstelling is dat u tevreden bent. Om die reden kunt u al het TENA incontinentiemateriaal zonder opgaaf van reden retour sturen wanneer blijkt dat u per abuis het verkeerde product besteld heeft. Daarnaast kunt producten waarvan u reeds een item gebruikt heeft ook retour sturen indien u niet tevreden bent over de werking van dit product. In dit geval zullen we u wel om een toelichting vragen zodat we daar waar nodig de informatie over het product op onze site kunnen verbeteren en zodat we wellicht kunnen leren van uw ervaring.
Welke maat heb ik nodig?
Bij de producten waar het van toepassing is staat duidelijk aangegeven welke maten er beschikbaar zijn en wat bijvoorbeeld de heupomvang van de verschillende maten is. Zo kunt u gemakkelijk zien welke maat het meest geschikt voor u is. Indien u twijfelt tussen twee maten is ons advies om te kiezen voor de kleinere variant aangezien de meeste producten minder goed werken wanneer ze te groot zijn.
Hoe worden producten verpakt?
Alle bestellingen worden in een neutrale doos verpakt zodat aan de buitenkant niet zichtbaar is dat de inhoud incontinentiemateriaal betreft. Vanwege het milieu proberen wij er daarnaast voor te zorgen dat er altijd gekozen wordt voor een zo klein mogelijke doos zonder onnodig veel opvulmateriaal.
Waarom moet ik tekenen voor ontvangst?
Om de discretie die wij beloven te garanderen worden alle pakketjes met handtekening verstuurd en ook niet bij de buren afgeleverd. Indien u niet thuis bent kunt u gemakkelijk bij PostNL aangeven wanneer u wel thuis bent.
Krijg ik een factuur met BTW van de bestelling?
Na het bestellen krijgt u van ons automatisch een orderbevestiging en een factuur met daarop de BTW vermeld. U ontvangt daarbij tevens een bevestiging van de betaling.
Kan ik die factuur indien bij mijn zorgverzekeraar?
Dit is een begrijpelijke en goede vraag. Het korte antwoord is; Nee, dit kan niet. Echter; we hebben hier een speciaal blog over geschreven waarin u precies kunt lezen wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot het vergoed krijgen van incontinentiemateriaal via de zorgverzekering.
Kan ik producten ook bij jullie afhalen?
Aangezien wij uitsluitend een online winkel zijn is het niet mogelijk producten zoals TENA Pants bij ons af te halen. Indien u liever producten in een fysieke winkel koopt informeren we u graag over dichtstbijzijnde winkel bij u in de buurt.
Heeft u een andere vraag; neem nogmaals gerust contact met ons op! Wij helpen u graag!